Креативна индустрија Србије на сајму у Кини

Датум: 2014-09-12

Домаћа креативност представљена је избором 35 лидера креативне индустрије у виду публикације и каталога који је приредила Група за креативну економију и фрагментима изложбе „Освежавање меморије“ аутора Душана Миловановића на којима су представљени српски средњовековни орнаменти. 

Циљ представљања домаћих креативних индустрија јесте рад на њиховој интернационализацији и упознавање кинеске привредне и стручне јавности са аутентичним креативним изразом који долази из наше земље. Лидери креативне индустрије Србије изабрани су на основу сета економских и идентитетских критеријума за детектовање извозних потенцијала креативних индустрија за азијска тржишта које је развила Група за креативну економију.

http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087&yyyy=2014&mm=09&dd=12&nav_id=898877


Lowest Price Cialis Sold Online Cheap Cialis

Buy Generic CialisErectile Dysfunction Pills

Buy Sildenafil Buy Cialis without prescription Buy Cialis

Cialis Price Order Cialis Order Cialis Generic