РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ВЛАДА
Служба за управљање кадровима
Београд
На основу члана 50. Закона о државним службеницима и члана 4. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима оглашава
ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ КУЛТУРЕ
I Орган у коме се попуњава радно место: Министарство културе, Београд, Влајковићева 3
II Радно место које се попуњава:
Опис посла: Руководи и планира рад Групе, пружа стручна упутства, координира и надзире рад државних службеника у Групи; организује прикупљање података неопходних за праћење остваривања циљева утврђених планским документима из делокруга дигитализације културног наслеђа кроз показатеље учинка; прати спровођење и припрема извештаје о резултатима спровођења планских докумената из делокруга дигитализације културног наслеђа; дефинише оквир за успешну изградњу дигиталне истраживачке инфраструктуре и врши координацију свих учесника у овом процесу, прати све аспекте реализације процеса дигитализације у области културе и уметности на територији РС и анализира стање и припрема извештаје са предлогом мера за унапређење; сарађује са међународним организацијама и институцијама, у циљу сповођења ефикасне изградње дигиталне истраживачке инфраструктуре; израђује анализе постојећег степена коришћења ИКТ технологија у установама културе, учествује у предлагању и усаглашавању економски ефикасних технолошких решења у циљу унапређења основне делатности, као и стицања услова за укључивање у дигиталну истраживачку инфраструктуру у области културе и уметности; учествује у развојним пројектима дигитализације у сарадњи са установама културе и осталим учесницима у процесу дигитализације; припрема стручне основе за израду прописа из делокруга Групе и обавља послове у вези са усклађивањем прописа са међународним стандардима у области дигитализације; учествује у изради тендерских захтева и раду тендерских комисија, учествује у изради плана и стратегије дигитализације; обавља стручне послове припреме и спровођења конкурса у области културног наслеђа и дигитализације, израђује решења и пратећу документацију за реализацију одобрених пројеката и обавља и друге послове по налогу помоћника министра.
Услови: стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука или друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ESPB бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; радно искуство у струци од најмање пет година; положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Место рада: Београд
IV Врста радног односа: радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време.
V Компетенције које се проверавају у изборном поступку :
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се у више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са комисијом.
На интерном конкурсу за извршилачка радна места која нису руководећа, не проверавају се опште функционалне и понашајне компетенције, а за радна места која су руководећа не проверавају се опште функционалне компетенције.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.
Провера посебних функционалних компетенција:
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Министарства културе www.kultura.gov.rs.
Провера понашајних компетенција
Понашајне компетенције: (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност, интегритет и управљање људским ресурсима) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
Интервју са Комисијом: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за интерни конкурс: Образац пријаве на конкурс шаље се поштом или се предаје непосредно на адресу писарнице Министарства културе, Влајковићева 3, 11000 Београд са назнаком „За интерни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
VII Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Наташа Каповић, телефон: 011/292-89-50 од 09,00 до 13,00 часова.
VIII Датум оглашавања: 18. март 2024. године.
IX Рок за подношење пријава на интерни конкурс је осам дана и почиње да тече 19. марта 2024. године и истиче 26. марта 2024. године.
X Пријава на интерни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs, интернет презентацији Министарства културе www.kultura.gov.rs или у штампаној верзији на писарници Министарства културе, Београд, Влајковићева 3.
Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство); оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или премештају у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број: 18/16) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства културе, Београд, Влајковићева 3.
XIII Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку:
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о интерном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 1. априла 2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени мејлом на електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера посебних функционалних компетенција и провера понашајних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило).
Интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Министарства културе, Београд, Влајковићева 3.
Кандидати који успешно прођу једну фазу изборног поступка биће обавештени о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим обрасцима пријава.
XIV Државни службеници који имају право да учествују на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују само државни службеници запослени на неодређено време из органа државне управе и служби Владе.
Напоменe:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар културе. Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Службе за управљање кадровима и интернет презентацији и огласној табли Министарства културе.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Д И Р Е К Т О Р
др Данило Рончевић