REPUBLIKA SRBIJA
VLADA
Služba za upravljanje kadrovima
Beograd
Na osnovu člana 50. Zakona o državnim službenicima i člana 4. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima oglašava
INTERNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA U MINISTARSTVU KULTURE
I Organ u kome se popunjava radno mesto: Ministarstvo kulture, Beograd, Vlajkovićeva 3
II Radno mesto koje se popunjava:
Opis posla: Rukovodi i planira rad Grupe, pruža stručna uputstva, koordinira i nadzire rad državnih službenika u Grupi; organizuje prikupljanje podataka neophodnih za praćenje ostvarivanja ciljeva utvrđenih planskim dokumentima iz delokruga digitalizacije kulturnog nasleđa kroz pokazatelje učinka; prati sprovođenje i priprema izveštaje o rezultatima sprovođenja planskih dokumenata iz delokruga digitalizacije kulturnog nasleđa; definiše okvir za uspešnu izgradnju digitalne istraživačke infrastrukture i vrši koordinaciju svih učesnika u ovom procesu, prati sve aspekte realizacije procesa digitalizacije u oblasti kulture i umetnosti na teritoriji RS i analizira stanje i priprema izveštaje sa predlogom mera za unapređenje; sarađuje sa međunarodnim organizacijama i institucijama, u cilju spovođenja efikasne izgradnje digitalne istraživačke infrastrukture; izrađuje analize postojećeg stepena korišćenja IKT tehnologija u ustanovama kulture, učestvuje u predlaganju i usaglašavanju ekonomski efikasnih tehnoloških rešenja u cilju unapređenja osnovne delatnosti, kao i sticanja uslova za uključivanje u digitalnu istraživačku infrastrukturu u oblasti kulture i umetnosti; učestvuje u razvojnim projektima digitalizacije u saradnji sa ustanovama kulture i ostalim učesnicima u procesu digitalizacije; priprema stručne osnove za izradu propisa iz delokruga Grupe i obavlja poslove u vezi sa usklađivanjem propisa sa međunarodnim standardima u oblasti digitalizacije; učestvuje u izradi tenderskih zahteva i radu tenderskih komisija, učestvuje u izradi plana i strategije digitalizacije; obavlja stručne poslove pripreme i sprovođenja konkursa u oblasti kulturnog nasleđa i digitalizacije, izrađuje rešenja i prateću dokumentaciju za realizaciju odobrenih projekata i obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ministra.
Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških nauka ili društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; radno iskustvo u struci od najmanje pet godina; položen državni stručni ispit, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.
III Mesto rada: Beograd
IV Vrsta radnog odnosa: radno mesto popunjava se zasnivanjem radnog odnosa na neodređeno vreme.
V Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku :
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija.
Izborni postupak sprovodi se u više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa komisijom.
Na internom konkursu za izvršilačka radna mesta koja nisu rukovodeća, ne proveravaju se opšte funkcionalne i ponašajne kompetencije, a za radna mesta koja su rukovodeća ne proveravaju se opšte funkcionalne kompetencije.
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na internet prezentaciji Ministarstva kulture www.kultura.gov.rs.
Provera ponašajnih kompetencija
Ponašajne kompetencije: (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost, integritet i upravljanje ljudskim resursima) - proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
Intervju sa Komisijom: Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa proveravaće se putem intervjua sa komisijom (usmeno).
VI Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave za interni konkurs: Obrazac prijave na konkurs šalje se poštom ili se predaje neposredno na adresu pisarnice Ministarstva kulture, Vlajkovićeva 3, 11000 Beograd sa naznakom „Za interni konkurs za popunjavanje izvršilačkog radnog mesta”.
VII Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Nataša Kapović, telefon: 011/292-89-50 od 09,00 do 13,00 časova.
VIII Datum oglašavanja: 18. mart 2024. godine.
IX Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana i počinje da teče 19. marta 2024. godine i ističe 26. marta 2024. godine.
X Prijava na interni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima www.suk.gov.rs, internet prezentaciji Ministarstva kulture www.kultura.gov.rs ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva kulture, Beograd, Vlajkovićeva 3.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.
XI Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo); original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili premeštaju u organu u kome radi ili rešenja da je državni službenik neraspoređen.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskoj upravi. Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, broj: 18/16) je, između ostalog, propisano da su organi u obavezi da po službenoj dužnosti, kada je to neophodno za odlučivanje, u skladu sa zakonskim rokovima, besplatno razmenjuju, vrše uvid, obrađuju i pribavljaju lične podatke o činjenicama sadržanim u službenim evidencijama, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.
Dokument o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija je: uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima, odnosno uverenje o položenom pravosudnom ispitu.
Potrebno je da učesnik konkursa u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
XII Rok za podnošenje dokaza: kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na adresu Ministarstva kulture, Beograd, Vlajkovićeva 3.
XIII Datum i mesto provere kompetencija kandidata u izbornom postupku:
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o internom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti, počev od 1. aprila 2024. godine, o čemu će kandidati biti obavešteni mejlom na elektronske adrese koje su naveli u svojim prijavama.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija i provera ponašajnih kompetencija obaviće se u Službi za upravljanje kadrovima, Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 2 (istočno krilo).
Intervju sa Konkursnom komisijom obaviće se u prostorijama Ministarstva kulture, Beograd, Vlajkovićeva 3.
Kandidati koji uspešno prođu jednu fazu izbornog postupka biće obavešteni o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili elektronske adrese), koje navedu u svojim obrascima prijava.
XIV Državni službenici koji imaju pravo da učestvuju na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju samo državni službenici zaposleni na neodređeno vreme iz organa državne uprave i službi Vlade.
Napomene:
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao ministar kulture. Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji i oglasnoj tabli Službe za upravljanje kadrovima i internet prezentaciji i oglasnoj tabli Ministarstva kulture.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
D I R E K T O R
dr Danilo Rončević